Motyw przewodni kampanii na sezon wiosna-lato 2021 to indywidualne podejście do mody. Głównym komunikatem jest różnorodność oraz nowe technologie. Twój styl to Twój wybór - każdy znajdzie tu coś dla siebie. Modivo oferuje najmodniejsze ubrania i dodatki na sezon wiosna-lato, które wpisują się w najgorętsze trendy – od ponadczasowych płaszczy i skórzanych kurtek przez komfortowe dresy z najwyższej jakości materiałów po koszule i t-shirty z kolorowym printem. Modivo wspiera w odnajdywaniu własnego stylu, inspiruje na co dzień i odkrywa trendy prosto z wybiegów - jednocześnie pamiętając, że komunikat, który wysyłamy za pomocą ubrań, zależy tylko od nas.

Nowoczesna estetyka najnowszej kampanii bazująca na naturalnych kadrach, mocnych kontrastach i surowej scenerii, sytuuje Modivo w zupełnie nowym, świeżym wydaniu. Kampania mocno wnika w modę retro, nawiązując do estetyki eklektycznych lat 70. i 80. Pastelowe odcienie i monochromatyczne stylizacje, dodatki w stylu boho i ubrania inspirowane workwear to najmodniejsze propozycje na ten sezon. Moda na wiosnę-lato 2021 czerpie garściami ze stylu vintage. Dzięki temu elementy takie jak klasyczna koszula, marynarka czy skórzana kurtka zyskują nowe życie.

Nowy sezon to czas przepełniony dobrymi emocjami, inspiracjami i technologią wplecioną w nasze życie. To nasi Klienci inspirują nas najbardziej, dlatego oddajemy w Ich ręce rozwiązania, które zachęcają do eksperymentowania i zabawy modą, jednocześnie pokazując, że “Twój styl to Twój wybór”. Chcemy być blisko Nich, inspirować oraz ułatwiać życie, dlatego stawiamy na wielokanałowe działanie i rozwiązania, które pozwalają kreować niczym niezaburzony, indywidualny styl. Podkreślamy, że w modzie liczy się wolność, a my chcemy być pierwszym wyborem dla naszych Klientów - komentuje Aleksandra Szol-Tułecka, dyrektor e-commerce Modivo.

Nowy sezon to czas przepełniony dobrymi emocjami, inspiracjami i właśnie technologią wplecioną w nasze życie. Pandemia zmieniła rzeczywistość, którą znał każdy z nas - obecnie świat online i offline stale się przenikają. Doskonale widać to w kampanii multibrandowego sklepu z modą na sezon wiosna-lato 2021. Nowe technologie oraz nowoczesny styl życia stanowią źródło inspiracji i mają wpływ na niepowtarzalny styl każdego z nas.

Hasło kampanii Modivo na sezon wiosna-lato 2021 ma odzwierciedlenie w realnych działaniach firmy. Multibrandowy sklep z modą online oferuje ponad 100 tys. produktów od 270 starannie wyselekcjonowanych marek w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, MICHAEL MICHAEL KORS , Calvin Klein Jeans, Max Mara, MSGM, Iro, Furla, Coccinelle, Casadei, Tommy Hilfiger, MOSCHINO, Guess, Karl Lagerfeld, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Pinko, czy Elisabetta Franchi. Marka stawia na omnichannel: intuicyjny interfejs strony, aplikację mobilną, autorski program lojalnościowy Modivo Fashion Club oraz innowacyjne sklepy stacjonarne. Ponadto buduje także całą platformę komunikacji w postaci dodatkowych powiadomień, które pozwolą na docieranie do Klientów ze spersonalizowaną informacją. Modivo gwarantuje wiele udogodnień, jak dostawa w 24 godziny w dowolne miejsce i darmowy zwrot do 30 dni.