Podczas ekskluzywnej imprezy, która odbyła się 11 kwietnia w Szanghaju, Lewis Hamilton - globalny ambasador męskiej marki - ujawnił fanom logo kolekcji, odciskając własny znak na kultowej fladze Tommy Hilfiger. Pochodzący z Wielkiej Brytanii czterokrotny zwycięzca Mistrzostw Świata Formuły 1 pracuje z Tommy'm Hilfigerem, nad ich pierwszą wspólną kolekcją "TommyXLewis", która zadebiutuje jesienią 2018 roku.

"Moje pragnienie zaprojektowania własnej kolekcji dojrzewało wraz z moim zamiłowaniem do mody. To zaszczyt współpracować z Tommy'm Hilfigerem, aby spełnić to marzenie. Nie mogę się doczekać, kiedy pokażemy fanom na całym świecie, w jaki sposób Tommy i ja przenieśliśmy naszą kreatywność do pierwszej wspólnej kolekcji TommyXLewis. ", powiedział Lewis Hamilton

Projektant amerykańskiej marki podkreśla, że współpraca z Lewisem Hamiltonem oddaje modowe DNA brandu. "Taki efekt daje się uzyskać tylko wtedy, gdy ktoś wyznaje te same wartości i podziela nasz zapał. Zeszłej nocy z dumą zaprezentowaliśmy ekskluzywne logo i inspiracje kolekcji naszym fanom w Chinach i nie możemy się już doczekać jesieni, kiedy będziemy mogli podzielić się nią z całym światem.", ujawnił Hilfiger. W kolekcji znajdą się ubrania, obuwie, akcesoria, a nawet bielizna i skarpetki.
 
W ramach instalacji artystycznej została zaprezentowana flaga TommyXLewis, która ukazała również inspiracje stojące za estetyką projektu, w tym nawiązania do street artu i projekcji body artu Lewisa Hamiltona. 

Tommy Hifiger współpracuje Formułą 1, a niedawno zapowiedział jej kolejny strategiczny rozdział jako oficjalny partner ubierający zespół wyścigowy Mercedes AMG Petronas Motorsport - czterokrotnych zwycięzców Mistrzostw Świata Formuły 1. Wcześniej, od 1991 do 1994 roku, marka sponsorowała zespół wyścigowy Lotus, a w 1998 roku jako pierwsza firma spoza branży motoryzacyjnej wspierała zespół Ferrari, wliczając w to stworzenie uniformów dla całego teamu.