Abel Tesfaye nie schodzi z pierwszych stron gazet, czy serwisów internetowych. Ostatnio sporo mówi się o jego związku z Seleną Gomez. Para zwiedzała wspólnie m.in. Wenecję oraz Florencję. Wokalistka chętnie przyjeżdża na joego koncerty. O ich relacji wszyscy dowiedzieli się przez internet, a dokładnie przez posty i komentarze na instagramie, które publikowali na swoich profilach (w sieci nic się nie ukryje!). Teraz 26-letni The Weekend rozpoczyna promocję swojej kolekcji dla H&M.

O projekcie "Spring Icons Selected by The Weeknd" pisaliśmy już w listopadzie zeszłego roku (zobacz tutaj >>). Przedsmak premierowej linii mogliśmy zobaczyć na wspomnianym już instagramie muzyka. Już wtedy zauważyliśmy, że na ubraniach pojawi się charakterystyczne "XO". Co jeszcze wiemy? Linia "Spring Icons Selected by The Weeknd" trafi do sklepów H&M (oraz online) 2 marca 2017 roku. Będą się na nią składać: skórzane ramoneski, "klasyczne" bluzy z kapturem, kurtki typu bomber, marynarki, płaszcze, dżinsy, spodnie (również w wersji z kantem), koszule, swetry oraz T-shirty. Ceny wahają się od 55 do 350 zł.

"Miałem świetną zabawę w wybieraniu moich 'Spring Icons' dla H&M. Uwielbiam ten miks miejskich ubrań, jak bombery i bluzy z kapturami, zestawiony z eleganckimi koszulami i swetrami. Każda z tych rzeczy jest prosta i świeża, a taka powinna być właśnie moda męska", powiedział Abel Tesfaye, The Weeknd.

Do tej pory z męską linią H&M najbardziej kojarzony był David Beckham. Jesteśmy ciekawi, czy propozycje od popularnego Kanadyjczyka przebiją klasyki sygnowane przez męża Victorii Beckham. W galerii zdjęć zobaczycie sporo zakulisowych fotografii. H&M udostępnił na razie jeden kadr:

@theweeknd looks fly in #HMSpringIcons Stay tuned! #regram

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika H&M (@hm)

The Weeknd w kampanii H&M "Spring Icons Selected" >>