Your KAYA to nie tylko marka specjalizująca się w naturalnych produktach do higieny intymnej i pielęgnacji. Dla wielu to znacznie więcej. To przestrzeń, w której tematów tabu się nie chowa, tylko bez pardonu kładzie je na ławę. Tym razem w ramach swojej akcji społecznej Your KAYA zwraca się do ojców w dzień ich święta - chce pokazać, że oni również mogą brać czynny udział w dojrzewaniu swoich pociech i być z nimi blisko, okazując wsparcie i zrozumienie w tak trudnym i skomplikowanym dla nich czasie.

Pierwsza miesiączka, uczuciowe zagwozdki i odnajdywanie siebie mogą przyprawiać o zakłopotanie, dlatego od 23 czerwca każdy tata będzie miał okazję przeprowadzić symulację rozmowy z córką, która właśnie stawia pierwsze kroki w okresowej rzeczywistości, tak aby lepiej się do niej przygotować – bez skrępowania, stresu i wstydu. 

W Dzień Ojca pomyśleliśmy zwłaszcza o tych, którzy samotnie wychowują córki i nie zawsze są przygotowani na rozmowę o miesiączce. Postanowiliśmy dać im narzędzie, dzięki któremu będą czuli się pewniej i zdobędą trochę informacji, ale w prosty i przystępny sposób. Oczywiście zachęcamy do tej rozmowy wszystkich innych, bo nie ma absolutnie żadnych powodów, by dla kogokolwiek okres był tematem tabu i by otaczać go jakąś tajemnicą - wyjaśnia Kaja Rybicka, współzałożycielka marki.

Dzięki chatbotowi chętni dowiedzą się, w jaki sposób otwarcie komunikować dziecku naturalność okresu, a także m.in. jakie środki intymne może stosować i jak zaradzić bólom miesiączkowym. A na końcu rozmowy na każdego dzielnego tatę czekać będzie przyjemna niespodzianka.

Więcej informacji na temat akcji na Dzień Ojca można zaczerpnąć z Facebooka Your KAYA oraz profilu @yourkaya na Instagramie, gdzie z okazji tego ważnego święta publikowane będą cenne, edukacyjne treści.