Wielkie domy mody nie rozczarowują, jeśli chodzi o kampanie promujące nadchodzące kolekcje. Gucci złożyło ostatnio kapitalny hołd historii mody. Teraz przyszedł czas na Balenciagę. Marka w poprzedniej kampanii zaprezentowała niesamowite, retrofuturystyczne wideo, zainspirowane klasykami z lat 90., czyli „Matrixem” i „Mortal Kombat”. Jesienno-zimowa kampania to z kolei zupełnie inna bajka, bowiem jej motywem przewodnim jest miłość.

CZYTAJ TEŻ: Kampania Gucci na jesień/zima 2019. Alessandro Michele zabiera nas do przeszłości mody [GALERIA]

Na niedługim wideo i zdjęciach widzimy pary na tle różnych miejsc w Paryżu. Sam filmik jest dość oryginalny w koncepcie, bowiem zakochanych podglądamy z miejskich kamer cctv ulokowanych na klatce schodowej, w windzie czy poczekalni. Co więcej, słyszymy również ich refleksje na temat związków i swoich partnerów. Niektóre pary mają na sobie niemal identyczne ubrania, a inne dobrały je na zasadzie kontrastu.

Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest Greg Finck, słynny fotograf ślubów. Jednak tym razem zamiast wystawnych wesel zaprezentował bardziej przyziemne fotografie, które w udany sposób łączą miłość z modą. Zobaczcie wideo poniżej: