Za 30-sekundowy spot w telewizji FOX przy transmisji meczu reklamodawcy musieli zapłacić nawet 5,6 mln dolarów. Choć cena wydaje się zaporowa, to jednak w żaden sposób nie zniechęciła firmy chcące wypromować się podczas Super Bowl.

Fox podało, że już w listopadzie ubiegłego roku sprzedali 80 proc czasu reklamowego przy transmisji. Jeszcze przed finałem było jasne, że cały czas reklamowy został wykupiony. Ba, stacja postanowiła wyemitować dodatkowy blok reklamowy z racji ilości chętnych.

ZOBACZ TEŻ: Super Bowl 2020. Przejmujące pożegnanie Bryanta, energiczne show Jennifer Lopez i Shakiry. Co się działo?

Nie powinno dziwić takie zainteresowanie sponsorów i reklamodawców. Finały NFL cieszą się ogromną popularnością w USA. Rekordowa edycja z 2015 roku przyciągnęła przed telewizory aż 114,4 mln mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Są to potężne liczby, których nie można lekceważyć. Stąd reklamodawcy przez wiele miesięcy pracują nad specjalnymi spotami.

Jakie reklamy w tym roku można uznać za najciekawsze? Tych było ponad 50, więc nie sposób zamieścić wszystkie, ale na kilku z nich warto zawiesić oko.

Super Bowl 2020: najciekawsze spoty

Mountain Dew

W spocie reklamującym nowy wariant bez cukru Mountain Dew wystąpił Bryan Cranston („Breaking Bad”), który w najlepszy z możliwych sposobów imituje Jacka Nicholsona z „Lśnienia”.

Doritos

W spocie reklamującym Cool Ranch Doritos raper Lil Nas X i aktor Sam Elliott prowadzą nietypowy pojedynek na Dzikim Zachodzie.

Pringles

Mini odcinek „Ricka i Morty’ego” w reklamie słynnej marki chipsów? Bierzemy w ciemno.

Jeep

Bill Murray znowu przeżywa „Dzień świstaka” w nowej reklamie samochodu Jeep.

Amazon

W reklamie Amazona wystąpiły Ellen DeGeneres i Portia de Rossi, prywatnie para małżeńska. Filmik pokazuje, jak może wyglądać życie bez asystenta głosowego.

Audi

W spocie Audi promującym auto e-tron Sportback wystąpiła Maise Williams, znana z serialu „Gra o tron”, która przy okazji śpiewa utwór „Let It Go” z animacji „Frozen”.