Najnowsza kampania sezonu letniego ‘BE A FOLLOWER’ celebruje credo marki, którym jest wolność wyboru, oryginalność i osobowość.

Wydarzenie przebiegnie w atmosferze przywodzącej na myśl letnie, sportowe wibracje. W butiku Diesel’a będzie  można wykonać sobie tatuaż z henny dzięki współpracy z @hennainstitute. Goście będą mogli również skosztować kolorowych drinków i zrelaksować się w wyjątkowej strefie chillout’u na zewnątrz Vitkaca. Nastrój dopełni przygotowana specjalnie na ten wieczór muzyka HOUSE.

Podczas imprezy będzie  możliwość wygrania wyjątkowych ubrań z najnowszej kolaboracji marki Diesel: DIESEL X GOSHA RUBCHINSKIY. Aby wziąć udział w loterii trzeba będzie się wcześniej zapisać i wrzucić los do kuli. Pierwsze losowanie odbędzie się o godzinie 19.30, potem o 20.00, 20.30. 21.30 i ostatnie o 22.00

Diesel to pochodząca z Włoch innowacyjna marka słynąca z niepowtarzalnych projektów jeansów, odzieży i ekskluzywnych akcesoriów. Stworzona w 1978 roku rozprzestrzeniła się na cały świat, od Berlina, przez Paryż po Nowy Jork. Protoplasta marki, Renzo Rosso stawia na najwyższą jakość produktów, pasję i indywidualność. Oddana w ręce nowego dyrektora kreatywnego, Nicola Formichettiego, marka Diesel nie rozczarowuje. Wciąż pozostaje hegemonem w swojej niszy, będąc casualową alternatywą dla rynku luksusowego.