Warszawski LG Brand Store to pierwszy stacjonarny salon firmy nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Został zaprojektowany z myślą o wymagających klientach, a jego otwarcie to strategiczny krok w pozycjonowaniu marki w kategorii premium.

LG Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży produktów producenta, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Firma bardzo intensywnie współpracuje z największymi sieciami elektroniki na rynku masowym. Jednakże doświadczenia marki wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, a jednocześnie brak odpowiedniego miejsca, w którym mogłyby zostać odpowiednio zaprezentowane. Teraz się to jednak zmieni!

ZOBACZ: Planujesz zakup nowego TV? Koniecznie zwróć uwagę na te cechy!

Dotychczas w Warszawie nie było miejsca, w którym Klienci oczekujący najwyższej jakości produktów i najbardziej zaawansowanych technologii mogliby w przyjaznej atmosferze obejrzeć i doświadczyć globalnych innowacji LG. Chcąc wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, firma zdecydowała się na otwarcie wyjątkowej przestrzeni, jaką jest LG Brand Store. Dzięki temu będziemy mogli na bieżąco oferować polskim konsumentom bogatą gamę luksusowych produktów, niedostępnych w regularnej sprzedaży.

W uroczystym otwarciu LG Brand Store udział wzięła Ambasador Republiki Korei Południowej w Polsce Mira Sun, która wyraziła nadzieję, że pozytywne stosunki pomiędzy Polską a Koreą będą kontynuowane i wzmacniane. Pani Ambasador wyraziła nadzieję, że LG w Polsce jako marka premium osiągnie sukces taki jak w Korei Południowej. Dzisiejsze uroczyste otwarcie jest potwierdzeniem dobrych stosunków pomiędzy krajami.

CZYTAJ TEŻ: Rozmawianie z telewizorem? Tak wygląda przyszłość rozrywki!

LG Brand Store został zlokalizowany na pierwszym piętrze warszawskiej Galerii Klif, prestiżowej przestrzeni wyróżniającej się starannie wyselekcjonowaną ofertą marek z segmentu premium. Miejsce to dedykowane jest najbardziej wymagającym klientom, którzy oczekują dostępu do luksusowych produktów wysokiej jakości – idealnie więc wpisuje się w strategię LG. Klienci odwiedzający Brand Store mogą w kameralnej atmosferze odkryć światowe innowacje w elektronice. Co znalazło się na pólkach brand store’u LG? W sklepie premierowo pojawiła się m.in. linia  LG Signature .

Linia LG Signature stanowi połączenie sztuki z technologią w najczystszej formie i stała się synonimem domowego luksusu. Na tę wyjątkową i wielokrotnie nagradzaną na całym świecie rodzinę urządzeń składają się pierwszy na świecie telewizor OLED 8K, telewizor OLED W9, pralko-suszarka, lodówko-zamrażarka oraz winiarka.

Jak wyglądają wnętrza pierwszego w Europie brand storu LG? I jak wyglądało jego otwarcie? Dowiesz się tego zaglądając do naszej GALERII>>>