Zdaje się, że plan ogłoszony przez markę będącą częścią koncernu Seata jest naturalnym krokiem w kontekście ułatwienia motoryzacyjnych zakupów w okresie pandemii. CUPRA we współpracy z barcelońską firmą Mediapro Group stworzyła wirtualną przestrzeń CUPRA e-Garage, która pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z samochodami z miedzianym logo. Projekt siedziby nawiązuje do istniejących w realnym świecie butikowych salonów CUPRA.

– „Zależy nam, by podkreślić pozycję CUPRY jako marki na miarę XXI wieku" – mówi Antonino Labate, dyrektor ds. strategii i rozwoju. – „Chcemy wykorzystywać nowoczesne technologie, by zapewniać ludziom niezapomniane emocje i kontakt z marką. Wiemy, że nasze nowe modele będą odpowiadać na potrzeby szerszej rzeszy klientów, a CUPRA e-Garage jest pierwszym krokiem do udostępnienia im łatwo dostępnego, angażującego cyfrowego doświadczenia".

Podczas spotkania inaugurującego CUPRA e-Garage przedstawiono również pozostałe założenia cyfrowej strategii CUPRY. Przedstawiciele marki zapowiadają w nieodległej przyszłości uruchomienie oddzielnej platformy, która umożliwi organizację koncertów na żywo dostępnych z dowolnego miejsca na świecie. Marka zamierza podjąć się współprodukcji programu telewizyjnego przedstawiającego pełnię możliwości wyczynowych samochodów. Produkcja zostanie udostępniona na wybranych platformach VOD.

Hiszpański producent planuje konsekwentnie rozwijać także format ekskluzywnych salonów stacjonarnych CUPRA. Pierwsze siedziby powstały w Mexico City oraz Hamburgu. Wśród priorytetowych rynków, na których ma pojawić się lokal marki, wymieniana jest Polska. Przewiduje się, że polski salon CUPRA może zostać otwarty w pierwszym półroczu 2021 roku.