Marki mody coraz częściej zwracają się do gwiazd światowego formatu. Ich udział w kampaniach nie tylko wzbudza zainteresowanie produktami, ale często przekłada się także na ich sprzedaż. Najnowsza kampania Calvina Kleina udowadnia, że tego typu działania marketingowe sprawdzają się i osiągają potężne, globalne sukcesy. Szczególnie, kiedy w roli głównej występują gwiazdy przez wielkie G. Takie jak Shawn Mendes.

Shawn Mendes w nowej kampanii Calvina Kleina

Wszystko zaczęło się wiosną 2016 roku, gdy Calvin Klein wraz z najnowszą kolekcją ruszył z globalną kampanią promocyjną. Akcja #MyCalvins nie wymagała reklam na dużą skalę i szybko stała się znakiem rozpoznawczym amerykańskiej marki. Miała zachęcać do publikowania w mediach społecznościowych własnych zdjęć w produktach CK i dodawaniu hashtagu #MyCalvins. W kampanii brały udział już Kate Moss, Millie Bobbie Brown, Paris Jackson i rodzina Kardashian-Jenner a niespełna rok temu także Justin Bieber. Tym razem Calvin Klein postanowił zaangażować do współpracy kanadyjskiego wokalistę i autora hitu “Lost in Japan” - Shawna Mendesa.

Na Instagramie marki opublikowano zdjęcie 20-letniego ambasadora promującego bieliznę CK. Sam Shawn Mendes zamieścił także dwa zdjęcia z najnowszej kampanii i opatrzył je hashtagiem #MyCalvins. To pierwsze tego typu zdjęcia piosenkarza, które pojawiły się w Internecie. Zdjęcia wzbudziły ogromne zainteresowanie nie tylko fanów Mendesa, ale także innych gwiazd. Zaledwie kilkanaście godzin po publikacji zdjęcie ma niemal 8 milionów polubień i ponad 450 tysięcy komentarzy! 

Czy tegoroczna kampania odniesie taki sam sukces jak ta sprzed roku z Justinem Bieberem? Jak myślicie?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@CalvinKlein #MyCalvins. Campaign coming this week.

Post udostępniony przez Shawn Mendes (@shawnmendes) Lut 16, 2019 o 2:12 PST