Kampania marki Dastan na sezon jesień-zima 2019/20 to ukłon w stronę różnorodności panującej na świecie, wśród mężczyzn, a także klientów polskiej marki. Zobaczyć można w niej piętnastu modeli, prezentujących różne ramy wiekowe, charaktery, zainteresowania, doświadczenie czy typy urody. Stylizacje dopasowane zostały do modeli tak, aby maksymalnie podkreślić osobowość każdego z nich. W efekcie zobaczyć można wariacje na temat klasycznej męskiej mody, noszone przez modeli tak, aby byli różni i pozostali sobą zarówno w wyglądzie, jak i zachowaniu.

Siedziba firmy od trzydziestu lat mieści się pod Łodzią. Korzenie marki są na tyle silne, że twórcy kampanii postanowili w niej to przemycić. Scenografię pokazu stanowi więc las, w którym różne męskie typy kroczą własnymi, różnymi ścieżkami. Ścieżki przecinają się po to, by spotkać się w jednym miejscu, w którym wszyscy mogą stanąć obok siebie. Marka nie chciała wchodzić głęboko w różnorodność kolorów skóry czy wyznań, aby nie kreować się górnolotnie na głos społeczny, ale pokazać, że mimo, iż mamy różne charaktery, różnie wyglądamy, nie ma potrzeby myślenie o tym, czym się różnimy, ale o tym, co nas łączy.

Kolekcja Dastan na sezon jesień-zima 2019/20, stworzona pod okiem nowego dyrektora kreatywnego marki, Macieja Majznera, stanowi przekrój propozycji dla bardzo różnych mężczyzn. Jej bazę tworzą sylwetki oparte o klasykę elegancji w nowoczesnym wydaniu. W kolekcji obecne są więc garnitury, zarówno gładkie, jak i wzorzyste. Nie mogło też zabraknąć wzoru, który kolejny już sezon króluje na wybiegach, a więc kraty, występującej w kolekcji zarówno w odważnym zestawieniu bordo i granatu, jak i uniwersalnym małym wzorze w odcieniach szarości czy granatu. Obok krat pojawia się także jodełka, prążek czy pepitka.

Obok garniturów, w kolekcji dostępne są też marynarki, spodnie w kant, ale również bawełniane casualowe, a także absolutny hit sezonu – dwu i jedno-rzędowe kamizelki. Zaprojektowane zostały tak, że mogą być noszone zarówno pod marynarkę, jak i samodzielnie. W kolekcji znajdziecie też elementy casualowe – golfy, swetry, bawełniane spodnie czy materiałowe, zamszowe i skórzane kurtki oraz wełniane płaszcze. Kolekcja uzupełniona została o skórzane buty, torby i portfele oraz czapki, szaliki, rękawiczki czy skarpetki. Nie mogło zabraknąć w niej spinek do mankietów czy krawatów i muszek we wzorach lansowanych przez największe światowe marki.

Jak wszystkie te elementy poskładać w jedną, elegancką, męską, klasyczną i ponadczasową całość? Na to pytanie marka odpowiada w kampanii wizerunkowej na bieżący sezon. Ten znajdziesz w naszej GALERII>>>