W kolekcji Roberta Kupisza dla Tiffi znalazły się kurtki, kamizelki i długie płaszcze, które założą zarówno panowie, jak i panie. Bo choć marka szyje ubrania głownie dla kobiet, to jak to zwykle bywa w kolekcjach stworzonych przez projektanta, i w tej nie mogło zabraknąć pierwiastka męskiego. Kolekcja dla Tiffi to pierwsza tego typu współpraca projektanta z inną marką komercyjną. Dlaczego się zdecydował się na nią właśnie teraz?

ZOBACZ: ACTIVEWEAR – ubrania na trening od Roberta Kupisza: dla niej i dla niego [GALERIA]

- Współpraca z marką Tiffi to dla nas szansa na dotarcie do szerszego grona klientów. Zależało nam przede wszystkim na tym, aby finalny produkt był najwyższej jakości. Tiffi, jako producent kolekcji, nam to zagwarantowało. Nasza współpraca nie oznacza, że jako marka QΠШ Robert Kupisz rezygnujemy z produkcji okryć wierzchnich w naszej kolejnej kolekcji na jesień-zima 2020/21, która będzie miała premierę pod koniec listopada. W naszej ofercie nadal będą one dostępne, ale w limitowanych ilościach, jak dotychczas. – opowiada projektant.

W kolekcji Roberta dla polskiego brandu znajdziemy luźne kamizelki i kurtki z charakterystycznymi dla QΠШ Robert Kupisz ozdobnymi zamkami. Poszczególne modele uszyto z ortalionu z nadrukiem zmultiplikowanego logo QΠШ, inne natomiast zdobią naszywki z rozpoznawalnym znakiem firmowym. Kurtki i kamizelki wypełnione zostały najwyższej jakości puchem (80% puch, 20% pierze). W kolekcji dominują kolory charakterystyczne dla QΠШ Robert Kupisz czyli szarości, pudrowy róż i czerń.

Wspólna kolekcja Kupisza x Tiffi to jedno. Drugim jest jednak świetna kampania wizerunkowa kolaboracji autorstwa Jana Kriwola:

- Pomysł na sesję wynikał z produktu. Dzisiejsza moda, tak jak miksuje sylwetki damskie i męskie w trend unisex, tak samo łączy tendencje i style. Puchowa kurtka już dawno przestała służyć tylko do zimowych sportów. Stała się elementem popkultury, modowym must have i podstawą street style’u. Łączona z cekinową suknią staje się wieczorowa, z szortami jest strojem na chłodne letnie dni, a noszona wielowarstwowo pracuje z proporcjami sylwetki. Ubranie 360° - zawsze i wszędzie. Stąd pomysł wizualny na prezentację produktów - kosmiczny, wyabstrahowany i surrealny.  – podsumowuje fotograf.

CZYTAJ TEŻ: REBORN by Robert Kupisz Lato 2020. Męskie sylwetki z nowej kolekcji [LOOKBOOK]

Zdjęcia do sesji powstały na wapiennym klifie na wybrzeżu Sycylii. Chętnie byśmy się na niego teraz przenieśli. Nawet w zimowych, puchowych kurta Roberta Kupisza na najbliższą jesień i zimę!