W życiu każdego fana pięknych samochodów przychodzi taki moment, że zaczyna marzyć o przejażdżce najpiękniejszymi okazami światowej motoryzacji. A gdyby dołożyć do tego możliwość nauki sportowej jazdy pod okiem najlepszych specjalistów w tej dziedzinie? Takie doświadczenie umożliwia teraz marka Lamborghini wprowadzając zupełnie nowy format spotkań miłośników swojej marki – Lamborghini Drive Club. 

To pierwszego tego typu wydarzenie organizowane przez włoską markę na świecie. Tym bardziej polscy miłośnicy motoryzacji mogą się cieszyć, że na miejsce jego organizacji wybrano właśnie nasz kraj. Z pewnością istotnym argumentem w sprawie wyboru miejsca wydarzenia był najnowszy tor wyścigowy w Polsce – Silesia Ring w Kamieniu Śląskim. Na grupę kilkunastu klientów Lamborghini będą czekać nie tylko wspaniałe samochody, ale też wykwalifikowana kadra instruktorska, która zapewni konieczne warunki bezpieczeństwa. Wszystko to razem sprawi, że Lamborghini Drive Club będzie najlepszą możliwą okazją, by poczuć emocje z dynamicznego przyspieszenia zapewnionego przez wyjątkowe silniki z zakładów w Sant’Agata Bolognese. 

Wśród modeli, które zostaną udostępnione podczas Lamborghini Drive Club znalazły się Huracán EVO o mocy 640 KM oraz światowy bestseller - luksusowy SUV Urus, który będzie mógł potwierdzić swój sportowy charakter na torze. Na potrzeby spotkania sprowadzono pięć egzemplarzy Huracana EVO i dwa Urusy.

Czas porozmawiać chwilę o miejscu, w którym najnowsze maszyny Lamborghini wyjadą na asfalt. Silesia Ring to tor zlokalizowany w pięknej okolicy Kamienia Śląskiego. Uczestnicy będą mogli wypróbować przyspieszenie na prostej o długości 730 metrów, doświadczyć wyścigowych emocji na głównej nitce toru liczącej 3 636 metrów oraz doskonalić wchodzenie w zakręty na przygotowanych krótszych odcinkach testowych. Drugą częścią spotkania będzie Road Tour – przejazd trasą wiodącą przez malownicze zakątki Śląska Opolskiego.

Organizowane w czerwcu wydarzenie będzie też zupełnie nowym rozdziałem we współpracy jednej z największych włoskich marek z zyskującą na popularności platformą TikTok. Trudno nie zgodzić się z organizatorami, że platforma opierająca się na publikacji krótkich, dynamicznych wideo nadaje się idealnie do pokazywania wyjątkowości supersamochodów. 

- Bardzo się cieszę, że to właśnie klienci z Polski jako pierwsi na świecie będą mogli wziąć udział w Lamborghini Drive Club – zaznacza Piotr Jędrach, dyrektor generalny Lamborghini Warszawa. – To kolejne potwierdzenie, że polski rynek pozostaje priorytetowym obszarem rozwoju dla marki. Wydarzenie zaprojektowaliśmy tak, by uczestnicy doświadczyli naszych samochodów jak nigdy wcześniej na torze oraz na trasie. Innowacyjną formułę potwierdza również fakt, że postanowiliśmy zarazem zawiązać współpracę z aplikacją TikTok. Zależało nam, by wszyscy polscy fani motoryzacji mogli zobaczyć, jak nasze samochody sprawują się na drodze, a TikTok jak żadna inna platforma pozwoli nam przedstawić dynamiczne DNA marki.