Ćwiczenia na brzuch pozwolą ci wymodelować go i sprawić, że kaloryfer, o którym zawsze marzyłeś, w końcu stanie się rzeczywistością. Przy okazji ćwiczeń mięśni ABS poprawisz swoją kondycję, a jeśli dodatkowo wprowadzisz odpowiedni plan żywienia - sprawisz, że twoje ciało zmieni się nie do poznania! Jak tego dokonać?

Ćwiczenia na brzuch - jak wzmocnić mięśnie ABS?

Jakie ćwiczenia należy wykonywać, żeby mieć płaski i umięśniony brzuch? To jedno z najczęstszych zapytań treningowych, jakie faceci wpisują w Google. Zainteresowanie tym tematem wynika z chęci zadbania o swoje ciało i poprawienie jego kondycji. W końcu coraz więcej z nas chce mieć lepszą sylwetkę i formę. A muskularny brzuch jest tym, co świadczy o nich najlepiej. Jednocześnie bywa jednak także najtrudniejszy do osiągnięcia. Jakie ćwiczenia pomogą Ci osiągnąć wymarzony efekt? Zestaw ćwiczeń specjalnie dla naszych czytelników przygotował trener personalny Khalil Griffin. 

1. Ćwiczenia na brzuch: boczna deska z obrotem

Ułóż się na boku, oprzyj górną część ciała na lewym łokciu i przedramieniu. Unieś  biodra, aż ciało tworzy linię prostą od kostek do ramion. Podnieś prawą rękę do góry. Sięgnij pod tułów prawą dłonią, a następnie podnieś ramię z powrotem do pozycji wyjściowej. Powtarzaj. 

2. Ćwiczenia na brzuch: piła

Ustaw się w pozycji deski, z palcami stóp na ziemi i przedramionami położonymi na podłodze z łokciami bezpośrednio pod twoimi ramionami. Wykonaj ruch do przodu na palcach, ramiona poruszają się nad przedramionach.