W połowie września powstał w Polsce butik z bielizną dedykowany tylko i wyłącznie mężczyznom. Męski świat z organiczną bawełną i jedwabiem w roli głównej? Dlaczego nie?! Makra już od dłuższego czasu planowała stworzenie w Polsce miejsca, które sprawi, że każdy facet poczuje się jak w domu. W jednej z warszawskich galerii handlowych pojawił się niedawno butik Intimissimi Uomo, w którym znajdziemy wszystko, co powinno się znaleźć w męskiej garderobie: bielizna, bluzki, T-shirty, bielizna nocna, skarpety, piżamy i stroje kąpielowe. Klasyczny asortyment najwyższej jakości to jedno. Zaglądając do warszawskiego butiku Intimissimi Uomo warto zwrócić jednak także uwagę na jego klimat. Intimissimi stworzyło bowiem świat dedykowany mężczyznom, ich potrzebom oraz upodobaniom. Miejsce, które sprawia, że czujemy się w nim jak w domu. Męskie, charakterystyczne wzory połączono w nim z naturalnymi materiałami, takimi jak drewno, żelazo i beton, które w takim zestawieniu stworzyły praktyczne i intuicyjne wnętrza.

ZOBACZ: Czarne jeansy dla mężczyzn. Od klasyki po hity z wybiegów [SHOPPING]

Intimissimi Uomo w Polsce

Butik można odwiedzać w Galerii Mokotów od minionego tygodnia. Na otwarciu miejsca nie mogło zabraknąć polskich ambasadorów marki. Włoski producent bielizny od początku swojego istnienia współpracuje z Piotrem Czaykowskim i Modnym Tatą. Piotr to znany od lat model, którego mogliśmy oglądać na dziesiątkach okładek magazynów mody męskiej i w setkach sesji zdjęciowych. Wśród szerszej publiczności zasłynął udziałem w programie „Azja Express” na TVN, gdzie partnerował Michałowi Pirógowi. Modny Tata to Michał Będźmirowski, czyli bloger i influencer, który z roku na rok zdobywa w internecie coraz większą popularność. On także wystąpił w produkcji TVN – „Agent: Gwiazdy”. Obaj panowie znani są z wyczucia stylu, ale i dbałości o to, z jakich materiałów wykonane są wybierane przez nich produkty. Nic zatem dziwnego, że sięgają po bieliznę z włoskim logo.

CZYTAJ TEŻ: Niezwykła kolekcja COS na stulecie Bauhausu. Esencja minimalizmu i funkcjonalności [GALERIA]

Intimissimi Uomo - co to za marka?

Intimissimi Uomo to najnowsza marka Calzedonia Group z siecią ponad 100 sklepów. Męska marka-córka (a raczej marka-syn) brandu Intimissimi oferuje produkty zaprojektowane dla nowoczesnego mężczyzny, które z założenia mają towarzyszyć mu w osiąganiu zawodowych celów i pielęgnowaniu pasji takich jak sport czy motoryzacja. Mężczyzna Intimissimi Uomo dba o swój wygląd, zwraca uwagę na jakość i detale, które mają dla niego kluczowe znaczenie. Dokładnie tak samo jak facet ELLE MAN.

Relację z otwarcia butiku Intimissimi Uomo znajdziesz w naszej FOTOGALERII>>>