Samochody trafiły do wszystkich zawodników pierwszej drużyny oraz oczywiście do trenera „Królewskich”, czyli Zinedine’a Zidane’a. Nie wiadomo, czy wszyscy piłkarze mogli dokonać wyboru spośród wszystkich modeli oferowanych przez niemiecką markę, ale najwyraźniej tak, bo większość z nich zdecydowała się na topowe modele – przede wszystkim z segmentu SUV-ów.

Najwięcej zawodników zdecydowało się na pojazdy z serii Q. Modelem Q8, pozycjonowanym jako „SUV-coupe” będą od teraz poruszać się Toni Kroos, Luka Modric, Eder Militao, Ferland Mendy i Eden Hazard. Również Q8, ale w sportowej wersji RS wybrał Federico Valverde Kilku graczy zdecydowało się na SUV-a w bardziej tradycyjnej formie, czyli model Q7 – kluczyki do niego odebrali Mariano Diaz, Isco, Rodrygo i Thibaut Courtois. Skromnie w takim kontekście wygląda wybór Karima Benzemy, który zdecydował się na Audi Q5. Francuz najwidoczniej woli nieco mniejsze samochody – wcześniej jeździł RS 3 Sportback.

Nie zabrakło oczywiście piłkarzy, którzy wybrali modele zdecydowanie bardziej sportowe. Casemiro zaszalał i zdecydował się na RS 7 Sportback (z silnikiem o mocy 600 koni mechanicznych!). Samochody wyglądające bardziej zachowawczo, ale równie mocne trafiły do Sergio Ramosa i trenera Zinedine’a Zidane’a, którzy wybrali kombi RS 6 Avant. Wcześniej „Zizou” jeździł RS 3 Sportback, a Ramos luksusową limuzyną Audi A8.

Wybór modeli elektrycznych był zdecydowanie mniej popularny od wariantów spalinowych, ale kilku zawodników postawiło na ekologię. Należą do nich Raphael Varane i Vinicius Junior, którzy będą jeździć elektrycznymi SUV-ami e-tron 55 Sportback. Francuskiemu obrońcy ewidentnie przypadł do gustu napęd tego typu, bo wcześniej jeździł klasycznym e-tronem.

Współpraca Realu Madryt i Audi trwa nieprzerwanie od 2003 roku. Co ciekawe, niemiecka marka była przez jakiś czas partnerem konkurencyjnej FC Barcelony, ale w 2019 roku kataloński klub postanowił związać się z marką Cupra (która należy do tego samego koncernu, co Audi).