718 GT4: najszybszy Cayman w historii 

Stało się. Porsche postanowiło wypuścić na rynek nową wersję Caymana GT4. Ten najbardziej rasowy model w gamie ma wszystko to, co miłośnicy motoryzacji uwielbiają. Sercem tego samochodu jest sześciocylindrowy wolnossący silnik. Wspierać go będzie tradycyjna, manualna sześciobiegowa skrzynia biegów. 4 litry pojemności, 420 KM i 420 Nm momentu obrotowego rozpędzi nowego 718 GT4 do pierwszej setki w 4,4 sekundy. To najszybszy Cayman w historii!

718 GT4: Szybciej od poprzednika

Nie tylko silnik i osiągi są w tym aucie niesamowite. Razem w parze idzie z nimi świetnie opracowane zawieszenie. To zawiera elementy chociażby z 991 GT3. Dodatkowo 718 GT4 ma siłę docisku o 50 procent większą, niż podstawowa wersja Caymana. Wszystko to sprawiło, że nowa wersja przejechała północną pętlę Nurburgringu o 10 sekund szybciej niż poprzednia. Obłęd!

W kwestii designu, auto wygląda niesamowicie rasowo i agresywnie. Bardzo nisko zawieszone, pod przednim zderzakiem znalazł się dodatkowy splitter, poszerzone wloty powietrza, duży spojler i dyfuzor zaprojektowany tak, by generował jeszcze więcej docisku. 

Wnętrze jest surowe, jak przystało na auto o wyjątkowo sportowym charakterze. Do wyboru skóra, lub mieszanka z alcantarą z kolorowymi obszyciami. System rozrywki - bądźmy szczerzy, akurat w tym aucie nie będzie aż tak niezbędny - znajduje się w centralnie umieszczonym ekranie. Za dodatkową dopłatą otrzymamy pakiet clubsport. Dzięki temu dostaniemy sportowe fotele, sześciopunktowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i klatkę bezpieczeństwa. Idealne dla miłośników track-day’ów. 

Porsche przygotowało też coś specjalnego dla lubujących się w roadsterach. 718 Spyder będzie miał wszystkie cechy, które ma 718 GT4. Ceny tego pierwszego zaczynają się od 456 tys. złotych. Za 718 GT4 będzie trzeba zapłacić 478 tys. złotych.