Nick Bateman - przystojniak jakich mało. Nick to kanadyjski aktor, scenarzysta i producent filmowy. Swoją karierę zaczynał jako model. Najpierw w Mediolanie, potem w Nowym Jorku i Miami. W 2011 zadebiutował w pełnometrażowym filmie „Włóczęga ze strzelbą” u boku Rutgera Hauera i Gregory'ego Smitha – filmie, który w kręgach fanów kina gatunkowego uznaje się za kultowy. Największą sławę i popularność przyniósł mu jednak słynny serial „Oryginały” (Originals), w którym wcielił się w rolę Lance'a. W 2014 Nick znalazł się w obsadzie dramatu sensacyjnego „Smak zemsty” (Tapped Out), a w tym roku mogliśmy oglądać go w serialu „A Brush with Love”. Rola, której mu jednak najbardziej zazdrościmy to ta, w którą wcielił się tej jesieni.

Nick Bateman w kampanii Bvlgari

Nick został bowiem twarzą zapachowej kampanii Bvlgari, w ramach której włoska marka promuje swój najnowszy zapach Bvlgari Man Wood Neroli. Ale od początku.

Bvlgari to włoska marka jubilerska, założona przez Sotirio Bvlgari w 1884 roku w Rzymie, oferująca nie tylko luksusową biżuterię, znaną i pożądaną przez kobiety i mężczyzn na całym świecie, ale także zegarki, torebki, akcesoria, a nawet… pobyty w luksusowych hotelach. Nie wszyscy wiedzą jednak, że Bvlgari to także brand przodujący w branży kosmetyków. I to już od 1992 roku. Na rynku pojawiły się właśnie nowe perfumy dla mężczyzn. Czym zatem tej jesieni pachnie mężczyzna Bvgari taki jak Nick Bateman?

Jak pachnie Bvlgari Man Wood Neroli?

Bvlgari Man Wood Neroli, najowszy zapach marki, to nic innego jak hołd dla włoskich korzeni bandu. Zapach, zgodnie ze swoim założeniem, reprezentuje nowy rozdział w narracji, która rozpoczęła się od innego zapachu, Bvgari Man Wood Essence. Inspirowany dzikością przybrzeżnych Włoch, Wood Neroli czerpie z ziemistości swojego poprzednika, a marka przy okazji nowych perfum celebruje relację, w której mężczyzna i natura są sobie bliscy jak nigdy dotąd, co doskonale widać w spocie reklamującym wyjściowy zapach:

Nowa odsłona Bvlgari Man Wood Essence - Wood Neroli to perfumy dobrze przemyślane, dopracowane od A do Z. Stworzył je włoski mistrz perfumeryjny. Alberto Morillas w pracy nad nimi skupił się na drzewnych aspektach i tym momencie dnia, w którym śródziemnomorskie słońce ogrzewa gorzkie drzewo pomarańczy. To ta chwila w postaci zapachu, ale i koloru perfum, zostały zamknięte we flakonie Wood Neroli. Flakonie, którego surowe elementy dodatkowo podkreślają blask zamkniętej w nim wody perfumowanej.

Bvlgari Man Wood Neroli - wrażenie światła

Nie od dziś wiadomo, że perfumy to ulotne wrażenia, które na krótszą lub dłuższą chwilę pozostają w naszych nozdrzach. To także jego nuty, dzięki którym się tak dzieje. W Wood Neroli nuty głowy otwierają się niuansami neroli, kwiatowymi - zielonymi, słonecznymi i świeżymi. Nuty serca to nic innego jak emanujące ciepłem drzewo cydru. Nutę głębi reprezentuje zaś białe piżmo, pozostawiające na skórze delikatny, krystaliczny ślad.

Również dzięki strukturze zapachu, która wykorzystuje każdą część gorzkiego drzewa pomarańczowego, Bvlgari Man Wood Neroli daje się interpretować jako zapach, który podkreśli męski charakter, nietuzinkową osobowość i zdecydowanie. Za takie cechy wizjonerzy marki pokochali Nicka Batemana, który już po raz kolejny został twarzą zapachowej kampanii BVLGARI MAN. Teraz wiecie, dlaczego w tym sezonie zazdrośćmy mu szczególnie? Na szczęście tej jesieni przynajmniej możemy pachnieć tak jak on!