W komunikacie prasowym Virgila Abloha możemy przeczytać, że Off-White nie jest już nowicjuszem. „Chciałem szybko przeskoczyć do przodu z ofertą odzieży męskiej, dodając do niej skórzane elementy i skupiając się na szczuplejszej sylwetce. Zapuszczenie się w inne rejony niż zazwyczaj było dość wyzwalające. Wkraczam w nową fazę” – wyjaśnił projektant.

ZOBACZ TEŻ: Louis Vuitton pokazał przedwiosenną kolekcję Virgila Abloha na 2020 rok [GALERIA]

I to właśnie „Pivot” jest pierwszym odzwierciedleniem tej fazy. Kolekcja składa się z odzieży zadłużonej w stylu biurowym, który połączono z luksusowym podejściem Off-White do streetwearu. W rezultacie Abloh prezentuje ubrania wykonane ze skóry, wyjściowe spodnie, patchworkowe jeansy, teczki, dopasowane płaszcze, krawaty, marynarki z podwójnym paskiem czy różnego rodzaju swetry. W szczególności intrygująco wypada krój kilku par spodni z rozszerzaną nogawką, która dodatkowo jest rozcięta, co niemal całkowicie zakrywa buty.

Na ubraniach się jednak nie kończy, bo Abloh zadbał także o kolekcję biżuterii i akcesoriów. Mamy zarówno naszyjniki, jak i sporą ofertę różnych toreb. „Pivot” zawiera w sobie także obuwie, które wyróżniają grube podeszwy i spore kopyta. Każdy znajdzie coś dla siebie, bo są sneakersy, kozaki i skórzane buty. Koniec końców ten uliczny styl korporacyjny naprawdę zaskakuje – Abloh odważnie podszedł do sprawy, co widać także w tym, że charakterystyczne dla marki pasy i skrzyżowane strzałki są zdecydowanie mniej widoczne niż w przeszłości.

„Pivot” warto już obejrzeć dla samej galerii zdjęć, w której modele pozują w oryginalny sposób. Kolekcja trafi do sprzedaży w ciągu najbliższych miesięcy. W Polsce zapewne znajdziemy ją w warszawskim sklepie Vitkac.