Pierwsza to True™ men skin care - polska, pielęgnacyjna marka premium dla mężczyzn. Wegańska formuła zapewniająca prosty i skuteczny rytuał pielęgnacyjny, oparty na składnikach aktywnych w wysokich stężeniach. Firma ma globalne ambicje - kosmetyki True men skin care są już dostępne w sprzedaży zarówno na polskim rynku, jak i w Niemczech, Austrii, Francji czy Hiszpanii.

Maciej Adamaszek, twórca marki, poszukiwał produktów spełniających jego oczekiwania,  wygodnych w użyciu i faktycznie działających. „Składniki aktywne są tu w realnie skutecznych stężeniach. Takie, które opierają się na wiedzy, osiągnięciach biotechnologii i nauki”, mówi Adamaszek, który stworzył wymarzoną markę po dwóch lat badań rynku, pracy nad formulacjami, koncepcją marki oraz tworzenia sieci podwykonawców i dystrybutorów.

Pierwsza linia wypuszczona na rynek – Advanced Age & Pollution Defence – to produkty zapewniające zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Jest w niej krem nawilżający na dzień z filtrem UV oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Oba produkty są w 100 proc. wegańskie, produkowane w Europie i wyróżniające się maksymalnym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych, a także wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.

Druga marka to Neboa. Również ekologiczna, wegańska i naturalna, robiąca opakowania swoich produktów z plastiku wyłowionego z oceanów, zrobiła specjalną linię do pielęgnacji włosów dla mężczyzn. Ich naturalny szampon STRONG STREAM 3IN1, dzięki zawartości betainy – naturalnego aminokwasu- nawilża i nadaje włosom objętość. Wyciąg z morszczynu pęcherzykowatego przywraca naturalne pH skóry, a także sprzyja procesom regeneracji włosów, a kompleks minerałów (magnez, mangan, cynk, wapń) odżywia skórę, działa przeciwzapalnie i tonizująco. Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy ujędrnia, wygładza i wzmacnia skórę, a dodatek mentolu pozostawia przyjemne uczucie chłodnej świeżości przez cały dzień. Ten ostani efekt lubimy bardzo!

Jest też coś dla brodaczy! I też z rodzimej marki - 4Organic. Jako uzupełnienie linii myjącej Mr Wild (żele pod prysznic, żele do higieny intymnej i dezodoranty) pojawił się zestaw kosmetyków do pielęgnacji brody – żel myjący i olejek. Cała linia Mr Wild (podobnie jak Mr Gentle i Mr Big) jest eko i naturalna. Cenimy, że opakowanie żelu do higieny intymnej nadaje się do recyklingu, jest o minimum 30% lżejsza i pozostawia minimum 35% mniej śladu węglowego od regularnego opakowania. To jest coś! Z kolei dezodoranty tej marki zawierają aż 99% surowców pochodzenia naturalnego. Ich bazą jest bowiem naturalny minerał ałun, znany to środek przeciwdrobnoustrojowy, o działaniu antybakteryjnym i antyseptycznym. Nie hamuje procesu pocenia, a jedynie „zabiera zapach”, nie pozwalając drobnoustrojom rozwijać się w miejscu jego aplikacji na skórze.

Wszystkie te marki mówią jedno – nie ma wymówek. Pielęgnacja jest niezbędna, a w dodatku przyjemna. I nie bez znaczenia jest fakt, że kremując skórę czy nawilżając brodę jesteś jednocześnie ekologiczny.