Nie od dziś projekty high fashion zadziwiają potencjalnych konsumentów i stają się obiektem memów. W internecie pojawiają się często absurdalne porównania propozycji domów mody. Właśnie tak się stało, gdy niespełna pół roku temu Balenciaga wprowadziła do sprzedaży charakterystyczne buty mule, które w czerwonej wersji kolorystycznej do złudzenia przypominały opakowania frytek McDonald’s. Buty za około 700 dolarów stały się wówczas viralem i natychmiast zyskały na popularności. Po kilku miesiącach głos w tej sprawie zabrał sam szwedzki oddział restauracji.

McDonald's zabiera głos w sprawie

Szwedzki McDonald’s opublikował zdjęcie obuwia wykonanego z kartonowego opakowania na frytki i zadeklarował, że jeśli otrzyma ono 103 042 lajków, to buty ze zdjęcia zostaną wyprodukowane naprawdę. Jak na razie po 14 dniach od publikacji post uzbierał ponad 30 000 polubień (przy 65,7 tys. obserwatorów konta) i nie wydaje się, żeby osiągnął wymagane minimum.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

New Balenciaga mules! Thanks @thomasathirshleifers for the service!

Post udostępniony przez Authentic Designer Resale (@exclusiveclosets) Kwi 5, 2017 o 12:53 PDT