Amerykański projektant wprowadził na rynek niewielki wybór elementów męskich, w tym koszulki, kurtki, swetry, hoodie i bluzy w ramach linii The Marc Jacobs, która koncentruje się na współpracy z innymi artystami lub markami.

Jacobs wyznał, że inspiracją do powrotu do odzieży męskiej były zapytania klientów o większe rozmiary ubrań z jego wczesnojesiennej kolekcji 2019. Obejmuje ona współpracę z „Fistaszkami”, czyli kultową serią czterokadrowych komiksów Charlesa Schulza, której efektem są chociażby bluzy z podobiznami takich postaci jak Snoopy’ego i Charliego Browna. Inne elementy zawierają ilustracje artystki Magdy Archer, a także koszulki inspirowane logo New York Magazine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@Aheem_Sosa wearing THE Logo T-Shirt and THE Varsity Jacket Tap to shop. #THEMARCJACOBS

Post udostępniony przez Marc Jacobs (@marcjacobs) Lis 26, 2019 o 2:43 PST

Kolekcja pojawiła się w ciekawym momencie dla Jacobsa, bowiem jest on pod ostrzałem za sprawą swoich odwołań artystycznych w ubraniach. Projektant jest obecnie zaangażowany w spór prawny z Nirvaną o wykorzystanie kultowej grafiki buźki związanej z zespołem. Osoby zarządzające majątkiem Nirvany twierdzą, że były dyrektor Louis Vuitton dopuścił się plagiatu.

ZOBACZ TEŻ: Marc Jacobs wyszedł za mąż. Jak prezentował się na swoim ślubie?

Wracając jednak do meritum sprawy, to trzeba na koniec dodać, że kolekcja Marca Jacobsa jest już dostępna w sprzedaży internetowej. Ceny wahają się od 115 dolarów (445 zł) za t-shirt do 1600 dolarów (prawie 6200 zł) za bluzę z kapturem. Tanio na pewno nie jest, a sama kolekcja w głównej mierze może przemówić do fanów „Fistaszków” lub tego typu lekkiej i kolorowej estetyki. Tu możecie zobaczyć wszystkie produkty i ich ceny.