Kampania „Look for the good” zachęca ludzi do odnalezienia pozytywnych wspomnień w 2020 roku i ukazuje rolę, jaką odegrała technologia w umożliwieniu ludziom pozostania w kontakcie, nawet jeśli nie byli w stanie fizycznie się zobaczyć. OPPO przeprowadziło wywiady z kilkunastoma młodymi ludźmi, dla których rok 2020 mimo wszystko odznaczył się pozytywnie. Firma zwraca uwagę na to, że w okresie lockdownu szczególnie musieliśmy polegać na technologii, która nie tylko umożliwiała wykonywanie codziennych czynności, ale również rozwijanie pasji i kończenie dawno rozpoczętych i wydawałoby się porzuconych na zawsze, projektów.

Tak prezentuje się pełny spot kampanii „Look for the good”:

Urządzeniami, które pojawiają się w kampanii są smartfon OPPO Reno4 lite, a także inteligentny zegarek OPPO Watch i słuchawki Enco W31. Globalna kampania będzie miała także swoją świąteczną odsłonę, w której udział weźmie ambasador marki OPPO – Marcin Prokop oraz czwórka popularnych influencerów: tiktokerka Kinga Sawczuk, aktorka Wiktoria Gąsiewska, piosenkarz i autor tekstów Jeremi Sikorski oraz youtuber Jakub Patecki.