Tommy Hilfiger chyba nie mógł wyobrazić sobie lepszego kandydata na ambasadora linii zainspirowanej największą pasją projektanta - wyścigami samochodowymi. Lewis Hamilton jest rekordzistą, jeśli chodzi o liczbę pozycji startowych, punktów zawodowych i zwycięstw w międzynarodowych konkursach. Sprawiło to, że uznaje się go za jednego z najważniejszych kierowców Formuły Jeden w historii. "Tak jak Tommy Hilfiger, wierzę w siłę mody, stawianie na indywidualizm i przełamywanie istniejących konwencji", powiedział kierowca. Dodał również, że ”Projekty Tommy'ego inspirują mnie do odważnego zestawiania elementów garderoby, którą noszę poza torem wyścigowym, a także do wyrażania swojej pomysłowości i eklektycznego stylu. Wydarzenia TOMMYNOW są czymś jedynym w swoim rodzaju, co sprawia, że jestem ogromnie podekscytowany współpracą z tą wizjonerską marką".  

Czterokrotny zwycięzca Mistrzostw Formuły 1 będzie twarzą kolekcji Hilfigera, w której skład wchodzą linie HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED oraz TOMMY HILFIGER Menswear, Underwear i Swimwear. "Hamilton zbudował swoją nadzwyczajną karierę kierowcy wyścigowego na pasji, determinacji i wyjątkowo ciężkiej pracy - wartościach, które przyświecały mnie, kiedy zakładałem własną markę. Mamy już wcześniejsze doświadczenia jeśli chodzi o partnerstwo z Formułą Jeden, więc obecna współpraca ma już silne podłoże do dalszych działań  w świecie sportów motorowych. Zawsze podziwiałem zarówno niewiarygodną wytrzymałość Lewis'a w czasie wyścigów  jak i jego wyjątkowy styl poza torem wyścigowym, który przemawia do nowego pokolenia mężczyzn w stylu “Tommy'ego” - przyznał sam projektant. Kampania z udziałem kierowcy sfotografowana została przez Mikaela Janssona.

Międzynarodową ambasadorką damskiej kolekcji Tommy’ego jest supermodelka Gigi Hadid. Kampanie obu gwiazd połączyły się, gdy Hadid i Hamilton usiedli za sterami Mercedesa AMG GT S, by zarejestrować swoją pierwszą wspólną przejażdżkę.  Wideo wyreżyserował Matt Baron. Zobaczcie efekt!