Włoska marka z bykiem w logo dopiero co zaprezentowała nową wersję Huracana, czyli odmianę STO, a teraz świat obiegła informacja o nowym przedsięwzięciu, tym razem niezwiązanym z samochodami. Lamborghini nawiązało bowiem współpracę z amerykańskim producentem sprzętu audio, czyli firmą Master & Dynamic.

Nowojorski producent pozycjonuje swoje słuchawki (i inne sprzęty audio) w segmencie premium, więc nic dziwnego, że został partnerem dla producenta supersamochodów. Efektem tej współpracy są dwa modele słuchawek: duże, zakrywające całe uszy oraz mniejsze douszne, oznaczone odpowiednio MW65 oraz MW07. Większy model został wyposażony w system Active Noise Cancelling, który skutecznie tłumi odgłosy otoczenia i pozwala skupić się na samej muzyce.

Słuchawki są dostępne w kilku wariantach kolorystycznych, które są różnymi wariacjami na temat połączenia kolorów czarnego, srebrnego, żółtego i białego. Model MW65 łączy się ze źródłem dźwięku za pomocą Bluetooth 5.0, a czas pracy na jednym ładowaniu wynosi do 24 godzin. MW07 nie posiada redukcji szumów, ale działa dłużej – producent mówi o 40 godzinach dzięki ładującemu case’owi ze stali nierdzewnej.

Dźwięk rezonuje z Lamborghini: niezrównana muzyka wolnossącego silnika Lamborghini ma bardzo zmysłowy i emocjonalny urok. Połączenie wyrafinowanego projektu i technologii zapewniającej czystość dźwięku to talent wspólny dla Lamborghini i Master & Dynamic.

– powiedziała przedstawicielka Lamborghini.

Oba modele słuchawek trafiły do sprzedaży 20 listopada. Model wokółuszny z ANC został wyceniony na 571 euro, a douszny – na 371 euro.