W stylowym lookbooku stworzonym przez Johana Sandberga, marka zaprezentowała światu  siedem nowych elementów, w tym trzy style skóry. Każdy z nich to potwierdzenie, że Virgil Abloh słusznie od jakiegoś czasu siedzi w stylu biurowym.  

Kolekcja „The New Formals” to nad wyraz eleganckie połączenie archetypowych designów Louis Vuitton z tradycyjnymi akcesoriami biznesowymi. Z myślą o współczesnym biznesmenie, który ceni sobie formę i funkcjonalność, marka stworzyła chociażby teczkę wykonaną z wysokiej jakości czarnej skóry z szarym monogramem LV. Jej kwadratowe krawędzie przypominają ostatnie torby firmy.   

ZOBACZ TEŻ: Kampania Louis Vuitton na wiosnę/lato 2020: Tak pięknego hołdu dla Afryki dawno nie widzieliście!

Gdzie indziej widzimy torbę na ramię Steamer PM wykonaną z miękkiej, tłoczonej skóry, zawierającą już charakterystyczny łańcuch marki, który jest częścią paska. Innymi godnymi uwagami dodatkami są biznesowa torba podróżna z dużymi kieszeniami z przodu i pomarańczowym uchwytem oraz wyrafinowana brązowa torba biznesowa.

„The New Formals” trafi do sprzedaży późną wiosną i na pewno będzie swoje kosztowała. Ale trzeba przyznać, że jest na czym oko zawiesić.