Restaurant Week. Polska scena restauracyjna rozwija się wyjątkowo dynamicznie. Dlatego jesiennej edycji Restaurant Week towarzyszyć będzie kampania: #FoodMustGoOn!, której celem jest wsparcie dla przetrwania niezależnej sceny restauracyjnej w warunkach powracających lockdownów. Jej ogólnopolski zasięg ma przypomnieć gościom, że idąc na wrześniowy Festiwal nie tylko wesprą restauracje, ale też pozwolą im m.in. zebrać środki zapasowe na wypadek zamknięcia. To kolejne działania RestaurantClub na rzecz ocalenia lokalnych niezależnych restauracji. 

„Zapraszamy wszystkich gości w Polsce na największe wydarzenie kulinarne. Niech skala odkrywania i wspierania restauracji będzie ponownie rekordowa. Restauracje, które przetrwały dotychczasowe lockdowny włożyły ogromny wysiłek w ponowne przyjęcie Gości - mówi Maciej Żakowski, jeden z założycieli RestaurantClub - Kampania #FoodMustGoOn! jest głosem całej polskiej sceny restauracyjnej. Razem mówimy “Nie przerywajmy jedzenia!”. Misją RestaurantClub jest łączenie restauracji i Gości, od wiosny w całej Polsce skupiamy się na wsparciu odbudowy niezależnej kultury restauracyjnej. Niech ten Festiwal będzie kolejnym dużym krokiem w stronę odbudowy fundamentów polskiej sceny restauracyjnej, która jest przecież jedną z najbardziej kreatywnych i dynamicznych na świecie".

Miejsca można już rezerwować za pośrednictwem aplikacji oraz na stronie www.RestaurantWeek.pl. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum.