Czy aby korzystać z bankowości premium trzeba być bogatym człowiekiem?

Bankowość premium, czy też personal banking, zmieniła się przez ostatnie lata. Kiedyś kojarzyła się ze skórzanymi fotelami, dyskretnymi pokojami, egzotyczną kawą. Dziś taka otoczka stanowi raczej mało istotny element czasów, w których żyjemy. Istotą usługi premium jest teraz funkcjonalność. Korzystanie z usług elitarnych daje dostęp do praktycznych rozwiązań. Kierujemy tę ofertę do klientów zamożnych, ale nie tylko. Nie stawiamy zaporowych progów wejścia dla konsumenta. Co zatem zrobić, by zostać klientem premium w Banku BNP Paribas? Dla jednych będzie to stały wpływ miesięczny kwoty 10 tysięcy złotych, dla innych inwestycja 100 tysięcy złotych, a dla jeszcze innych po prostu decyzja o korzystaniu z Konta Premium wyposażonego w wiele dodatkowych korzyści płynących dla klienta. Nie są to warunki zaporowe, a sam rachunek jest bezkonkurencyjny dla osób aktywnie korzystających na co dzień z usług bankowych

Co to znaczy aktywnie korzystać? Inwestować?

Nie tylko. To także używanie w ramach bieżących potrzeb z instrumentów finansowych, płatności kartą czy blikiem, albo po prostu korzystanie na bieżąco ze zgromadzonych środków. To oczywiście rozwiązanie także dla inwestorów, ale niekoniecznie milionerów, tylko dla osób inwestujących także na mniejszą skalę. Podstawą nowej bankowości premium jest łatwa dostępność tych wszystkich produktów i wygoda. A dziś wygoda jest w cenie.

Czym jeszcze różni się bankowość premium od zwyczajnej?

Głównie ofertą produktową, kierowaną do klienta oraz dostępem do indywidualnej opieki doradcy. Czasy, kiedy to firma budowała ofertę produktową, która miała być samospełniającą się przepowiednią - czego oczekuje klient, skończyły się bezpowrotnie.Dziś jest inaczej. Wręcz przeciwnie. Dziś bank, który nie słucha swojego klienta, nie patrzy na jego codzienne potrzeby, nie ma już racji bytu. Usługa bankowości premium idzie równo z potrzebami klienta. Klient chce załatwiać sprawy bankowe szybko, przyjemnie i efektywnie. I jest to potrzeba powszechna.

Ale są też, jak rozumiem, dodatkowe luksusy?

Tak. Na przykład karta Visa Platinium, którą mamy w swojej ofercie, a która zapewnia klientowi nie tylko dostęp do dodatkowych środków, ale także dodatkowe usługi. Jest to Priority Pass – wygodna usługa dla osób jeżdżących często zagranicę (mamy wszyscy nadzieję, że podróże wrócą już niedługo). Priority Pass zapewnia korzystanie z saloników lotniskowych, a sama karta wiele atrakcyjnych programów lojalnościowych.

Dziś to technologia jest premium…

O zdecydowanie! Każdy z naszych klientów premium załatwia sprawy bankowe zarówno w ponad 400 oddziałach tradycyjnych, jak i online. Dla nich powstał oddział wirtualny. Klient łączy się z doradcą online w formie video, by w ten sposób zawierać transakcje bez wychodzenia z domu. Może też robić to przez telefon, albo przez aplikacje GOmobile lub GOonline. Klient ma swoje potrzeby, a mało czasu. My zaś dbamy, by jego potrzeby były zaspokojone.

I to jest w dzisiejszych czasach w pełni bezpieczne?

Oczywiście wszystkie opisywane przeze mnie produkty spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, które są dostępne na rynku. Ważna jest też edukacja – bo świadomość klienta jest najważniejsza. DLatego właśnie organizujemy dla klientów premium seminaria. To cykliczne webinaria związane z bezpieczeństwem finansowym w sieci, czy ochroną danych osobowych. Mamy też dla klientów premium specjalną usługę ubezpieczeniową, która chroni ich przed kradzieżą tożsamości w internecie.