Nowa kolekcja bluz i t-shirtów została zatytułowana Gucci Manifesto. Alessandro Michele wyraźnie eksploruje w niej związek między tożsamością a maską. Projektanta zdaje się fascynować fakt, że ten element może jednocześnie ukrywać, chronić i oferować swobodę w eksperymentowaniu z nowymi stronami naszej osobowości.

Rezultatem są trzy modele: bawełniany t-shirt, oversizowa bluza z wycięciem pod szyją oraz hoodie. Kolekcja może pochwalić się szeroką gamą kolorów i jest przeznaczona dla obu płci. Wszystkie ubrania posiadają z przodu nadruk jednej z masek widzianych na zimowym pokazie Gucci (jedna jest ze spiczastymi metalowymi ćwiekami, druga przypomina karnawałową maskę kota, a trzecia obcego), podczas gdy tył wypełniony jest tekstami i sloganami, które przywołują kluczowe przesłanie kolekcji.

CZYTAJ TEŻ: Kampania Gucci na jesień/zima 2019. Alessandro Michele zabiera nas do przeszłości mody [GALERIA]

Kolekcja jest już dostępna na oficjalnej stronie internetowej marki i w sklepie. Każde z ubrań sprzedawane jest w ekskluzywnym opakowaniu: czarnej skrzynce z dwiema maskami na pokrywie, nazwą marki i sloganem z tyłu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

AMEN #GucciManifesto @gucci

Post udostępniony przez STELLAVONSENGERUNDETTERLIN (@stella_vonsenger) Cze 27, 2019 o 2:28 PDT

To niejedyny genialny pomysł marketingowy Gucci. Aby uczcić premierę kolekcji, w aplikacji Gucci opracowano specjalną sekcję, dzięki której użytkownicy mogą ją odkryć i wirtualnie wypróbować maski dzięki Augmented Reality (rzeczywistość rozszerzona), a nawet zrobić sobie zdjęcia i filmy. Ponadto maski stały się bohaterami nowej serii Gucci Artwalls na całym świecie: w dzielnicy SoHo na Manhattanie; w Largo la Foppa w Mediolanie; na East Endzie w Londynie; czy w dzielnicy Condesa w Meksyku. Możliwe, że maski zaraz staną się nowym trendem w świecie mody.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#gucciartwall #guccimanifesto

Post udostępniony przez (@xkatherinexcx) Lip 16, 2019 o 4:37 PDT