Zastanawiacie się kto został twarzą wiosenno-letniej kolekcji Vistula? Nowym absadarowem polskiej marki został Jarrod Scott! Australijski model, fan sportów motoryzacyjnych i były piłkarz swoją karierę w modelingu rozpoczął na pokazie Givenchy jesień-zima 2012/2013. Potem posypały się kolejne propozycje: okładki dla Vogue Hommes, ELLE Men i Details, a także kampanie: Chanel, Emporio Armani, H&M, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier, Jimmy Choo, Tom Ford, czy Stefanel.

Nowa sesja wizerunkowa Vistuli została zrealizowana na hiszpańskiej wyspie Fuerteventura. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz.

Sama sesja nie należała do najłatwiejszych. – Fuerteventura, choć oddalona zaledwie sto kilometrów od Afryki i uważana za wiecznie słoneczną wyspę, przywitała nas deszczem i porywistym wiatrem”, przyznał Wojciech Bednarz, projektant marki.

Kampania Vistula wiosna-lato 2016 - KULISY >>

Model: Jarrod Scott
Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz/ AF Photo
Stylizacja: Monika Rybakiewicz
Włosy i makijaż: Łukasz Pycior
Film: Robert Nałęcz
Backstage: Łukasz Wajszczyk
Produkcja: Magdalena Opacka, Zofia Gulczyńska/ Move

VISTULA:
Projektant: Wojtek Bednarz
Dyrektor Marketingu: Patrycja Hatalska
Dyrektor Kreatywny: Adrianna Danda
Brand manager: Maria Fus