Burberry Hero to pierwszy zapach marki powstały pod kierownictwem obecnego dyrektora kreatywnego Ricardo Tisci. Ta drzewno-przyprawowa kompozycja zamknięta w klasycznym flakonie, w której pierwsze skrzypce gra esencja bergamotki przy akompaniamencie jałowca i czarnego pieprzu, emanuje męskością, doskonale podkreślą osobowość i charakter każdego z nas. Po aplikacji perfum, nie odpędzisz się od pytań „czym tak ładnie pachniesz?”. I nic w tym dziwnego, bo swój udział w ich tworzeniu miał sam mistrz perfumiarstwa Aurélien Guichard

„Burberry Hero reprezentuje dwoistość siły i wrażliwości. Zapach, który reprezentuje ponadczasowość Burberry, a jednocześnie poczucie nowoczesności” – wyjaśnia Guichard. „Mieszanka uniwersalności i wyjątkowości. Zapach wyraża zwierzęcość, która jest w każdym człowieku” – dodaje. 

Nuty głowy: cytryna, kardamon, bergamotka. 

Nuty serca: lawenda, gałka muszkatołowa, jałowiec, czarny pieprz.

Nuty bazy: drzewo cedrowe.

Kampania perfum Burberry Hero z Adamem Driverem

Współczesną męskość, opierającą się na esencji pierwotnych instynktów ludzkich i zwierzęcych oraz nowoczesną zmysłowość idealnie uosabia ambasador marki – Adam Driver, który przed kamerą Jonathana Glazera wciela się w mitycznego centaura, pół konia, pół człowieka, poszukującego wolności pozbawionej konwenansów. Marka w ten sposób ilustruje historię człowieka skaczącego w nieznane, pokonującego kolejne przeszkody i pozostającego jednocześnie wiernym swoim wartościom.

Burberry Hero zachwyca nie tylko swoimi nutami, ale także nowoczesnym, prostym, ale przykuwającym wzrok flakonem. Jej kanciasty kształt to abstrakcyjna reinterpretacja końskiego kopyta z wygrawerowanym logo Burberry. Zapach jest dostępny w butelkach o pojemności 150 ml, 100 ml i 50 ml. Kolekcję uzupełniają produkty do codziennej pielęgnacji – balsam po goleniu, płyn do mycia włosów i ciała oraz dezodorant, które możesz kupić już teraz poniżej: