Nicolas Ghesquière, dyrektor artystyczny odzieży damskiej Louisa Vuittona, zaciągnął wiele znanych twarzy do swojej kampanii pre-fall 2020, która w kapitalny sposób nawiązuje do ponadczasowego uroku pulpowych powieści. Na fikcyjnych okładkach w stylu powieści grozy czy science fiction każdy model ma na sobie ubranie, które ma mocny retro sznyt i jest również odpowiednio połączone z danym motywem.

Każde zdjęcie kampanii powiązane jest z jednym lub dwoma modelami; Jaden Smith występuje w „Lost Planet”, Lea Seydoux z filmów o Jamesie Bondzie cierpi na „Arachnomanię”, Sophie Turner z „Gry o tron” mieszka w „The Devil’s Mansion”, Alicia Vikander ukrywa się w „Wicked Mirror”, a Jennifer Conelly jest „Dream Keeper”.

ZOBACZ TEŻ: Moda męska: Louis Vuitton na sezon jesień/zima 2020/2021 [GALERIA]

Zabawne slogany towarzyszą każdemu obrazowi („The dead bite back!”; „Guess who?, The past, that’s who!”), wzmacniając nostalgię za książkami w rodzaju „Gęsiej skórki” i tymi wszystkimi romansami z Fabio na okładce. Trzeba przyznać, że lepiej wymyślić się tego nie dało.