Po rozdziale pierwszym, nakręconym w Maroku, Louis Vuitton ponownie wybrał się do afrykańskiego kraju, by nakręcić drugą cześć kampanii związaną z kolekcją na wiosnę/lato 2020. Tym razem luksusowa marka pozyskała słynnego fotografa Leonce’a Raphaela Agbodjélou, aby zrobił zdjęcia wybranym produktom w swoim rodzinnym Beninie.

Agbodjélou jest uznanym fotografem portretowym, który kierował otwarciem pierwszej szkoły fotograficznej Beninu w 2013 roku i został mianowany prezesem Stowarzyszenia Fotografów Porto-Novo w 2018 roku. W najnowszej kampanii Louisa Vuittona Agbodjélou wykorzystuje tradycyjne afrykańskie wzory, czyli temat, który pojawia się w jego portretowaniu.

Bogate tło ożywia klejnotową odzież, buty i akcesoria, a lokalną florę można zauważyć w obuwiu, w pięknej ceramice oraz w rękach modelów. Delikatne garnki i drewniane meble nadają ponadczasowy styl współczesnej odzieży męskiej Louis Vuitton, pełnej wyrazistych elementów w rodzaju małych torebek i pasków nasyconych logo.

ZOBACZ TEŻ: Kampania Louis Vuitton pre-fall 2020 to szczyt kreatywności! Wśród gwiazd Jaden Smith, Alicia Vikander i Sophie Turner

Jest to kolejna znakomita kampania marki, która zdaje się ostatnio mieć wyjątkowo dobrą ręką do kreatywnych pomysłów. Wystarczy przypomnieć kampanię pre-fall, w której wystąpili m.in. Jaden Smith i Alicia Vikander.