Justin Bieber ruszył z własną marką odzieżową

Nie od dziś wiadomo, że współczesnym muzykom i artystom nie wystarcza już działanie w swojej branży. Teraz wkraczają również na rynek modowy i kosmetyczny i udowadniają, że nie trzeba kolaborować z gigantami z branży, żeby osiągnąć sukces. Wypuszczenie własnej marki odzieżowej Yeezy przez Kanye Westa oraz kolekcji kosmetyków Fenty Beauty przez Rihannę okazały się strzałem w dziesiątkę. Teraz przyszła kolej na Justina Biebera i jego kolekcję ubrań Drew House. Wszystko zaczęło się od publikowanych przez Biebera postów na Instagramie. Kanadyjski piosenkarz zamieszczał wówczas zdjęcia w bluzie z charakterystyczną żółto-czarną emotką z napisem Drew. Jak się okazało, był to właśnie sneak peek z jego autorskiej kolekcji ubraniowej.

Drew House: Co w kolekcji?

Kolekcja Drew House Justina Biebera zawiera 14 rzeczy o luźnym kroju nawiązującym do estetyki street i lat 90. Od T-shirtów, przez bluzy, aż po spodnie i szorty. Każdy egzemplarz jest osobno prany, a później barwiony. Oznacza to, że dostępne w 6 rozmiarach ubrania są unikatowe i jedyne w swoim rodzaju. Idea marki skupia się jednak przede wszystkim na uniwersalności, a wszystkie propozycje marki są uniseksowe. Ceny ubrań wahają się między 48 (ok. 180 zł) a 148 dolarów i wyprzedały się w kilkanaście minut!

W internecie pojawiły się jednak opinie, że marka swoją gamą kolorystyczną przypomina kolekcję SEASON 2 od Yeezy, a jej charakterystyczne logo nawiązuje do marki Chinatown Market. Czy Drew House zdoła podbić rynek modowy? Zdjęcia z kolekcji Drew House znajdziecie w naszej GALERII--->