Tej wiosny Jennifer Lopez po raz drugi w swoje karierze wcieli się w rolę ambasadorki GUESS. Piękna i niestarzejąca się (to w ogóle możliwe?) Jenny została właśnie twarzą kampanii marek GUESS oraz Marciano na całym świecie na sezon wiosna/lato 2020. 

Kampania na najbliższy sezon z udziałem Jennifer Lopez wyreżyserowana została przez Paula Marciano, dyrektora kreatywnego marki, a zdjęcia w Santa Monica w Kalifornii wykonała Tatiana Gerusova. Serie klasycznych czarno-białych, ale też nasyconych kolorystycznie ujęć mają być uosobieniem hollywoodzkiego stylu podkreślonego nonszalancką fryzurą i pewną siebie postawą z kalifornijskimi palmami i plażą w tle. Zdjęcia znajdziecie w naszej GALERII>>>

Jennifer Lopez dla GUESS i Marciano

Wybór Jennifer Lopez do roli ambasadorki obu marek na ten sezon nie był przypadkowy. Gwiazda zdecydowała się powtórzyć swój „romans” z GUESS i Marciano bo już raz sprawdziła się w tej roli, o czym z radością przypomniał nam Paul Marciano:

Jestem podekscytowany mogąc przedstawić po raz drugi Jennifer jako twarz kampanii dla GUESS oraz dla Marciano. Jennifer wciąż podnosi poprzeczkę w branży muzycznej, modowej i filmowej jednocześnie reprezentując wszystko czym jest dziewczyna GUESS, a więc pewność siebie, zmysłowość i przebojowość. Kampania podkreśla naturalne piękno Jennifer, a jednocześnie pokazuje dlaczego właśnie ona stała się prawdziwą ikoną.

Na współpracę cieszy się także sama Jennifer, która przecież nie musi narzekać na brak ofert reklamowych. Dlaczego w tym sezonie zdecydował się związać właśnie z markami GUESS i Marciano? Miała ku temu bardzo konkretny powód:

Zawsze kiedy podejmuje się współpracy, myślę o postaci którą mogę odegrać i być. Mieliśmy dużo frajdy realizując tę kampanię łącząc klimat włoskiej gwiazdy kina lat 60. ze stylem Madonny lat 80. i z Sophią Loren. To bardzo inspirujące móc stworzyć postać będącą takim połączeniem i wcielić ją w życie. Bardzo się cieszę z tej współpracy! - ekscytuje się Jennifer.

Jennifer Lopez już możemy oglądać na zdjęciach Tatiany Gerusovej obrazujących kampanię na nadchodzącą wiosnę. Nie wiem jak wy, ale my nie możemy oderwać od nich wzroku! Guess why?!