W swojej najnowszej kampanii marka Cropp stawia na zabawę fasonami. Obok uniwersalnych skinny jeansów czy spodni push up widzimy więc najmodniejsze formy tego sezonu – szerokie kuloty czy spodnie w stylu retro – tam w wydaniu męskim, jak i damskim. W przypadku bardziej klasycznych jeansów również nie jest nudno za sprawą przetarć czy sprań, które nadają im pożądany oldschoolowy charakter. A moda przecież moda na „old school” ma się obecnie tak dobrze jak nigdy wcześniej!

Jeansowa rewolucja marki Cropp

Denimowa koszula to odpowiedź na większość ubramiowych dylematów mężczyzny. Zapięta pod szyję czy narzucona luźno, nabiera charakteru w zależności od stylizacji. Nie brakuje też denimowych total looków, które nadal nie wychodzą z trendów. Jeansowe koszule łączą się więc ze spodniami i kurtkami – różne odcienie nie są tu problemem. W końcu denimowe total looki to coś, co faceci kochają najbardziej!

Kampania Cropp - Denim for All

Dla znudzonych klasycznymi odcieniami błękitu polska marka przygotowała zaś biały denim, przywodzący na myśl stylowe lata 70., jeansowe kurtki w delikatnych pastelowych kolorach, czy mom’s jeans w mocnej, ciemnej czerwieni.

Zdjęcia z kampanii „Denim for all” znajdziesz w naszej GALERII--->  Warto je zobaczyć tym bardziej, że wystąpił w niej jeden z najbardziej wziętych polskich modeli – Anatol Modzelewski:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

work work work #zara

Post udostępniony przez Anatol Modzelewski (@anatolmodzelewski) Lut 12, 2019 o 1:07 PST