To idealna kolekcja dla indywidualistów! Okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne Maverick od Carrera na sezon wiosna-lato 2016 są skierowane do mężczyzn niezależnych i odważnych. Dlatego ambasadorem najnowszej kampaniijest Jared Leto. Zdobywca Oscara za rolę drugoplanową w filmie "Witaj w klubie", wokalista zespołu 30 Seconds to Mars oraz weganin walczący o prawa zwierząt pozował przed obiektywem Alasdaira McLellana. W informacji prasowej możemy przeczytać:

"Pierwsza część kampanii została zrealizowana na ulicach we wschodnich częściach Los Angeles. Otoczenie, surowość miasta i stylizacje, które pojawiły się w sesji zdjęciowej dodatkowo umocniły autentyczność marki Carrera.

Na zdjęciach Jared Leto ma na sobie model Impel (113/S) okularów przeciwsłonecznych i Beam (CA 6660) okularów korekcyjnych. Impel to bardzo lekka oprawa w kształcie klasycznych aviatorów. Została wykonana z ciętej laserowo stali nierdzewnej o matowym wykończeniu. Zarówno Impel, jak i Beam są okularami wyjątkowo lekkimi, co gwarantuje podwyższony komfort noszenia."

Jared Leto dla Carrera. Kolekcja wiosna-lato 2016 >>

Fotograf: Alasdair McLellan
Stylista: Max Clark
Włosy: Kevin Ryan
Makijaż: Natalia Bruschi
Agencja: Bloomy Advertising