Choć żyjemy w XXI wieku prezerwatywy wciąż bywają tematem tabu i budzą zawstydzenie. Niestety nie pomaga w tym stereotyp, mówiący, że wszystkie prezerwatywy są takie same. Jeżeli też tak myślałeś, to najwyższy czas to zmienić! 

Wiele zależy od indywidualnych preferencji, ale kluczową kwestią w wyborze prezerwatywy jest doskonałe dopasowanie. Dobrze dobrana przekłada się na przyjemniejsze doznania dla obu stron i co najważniejsze: daje większe poczucie bezpieczeństwa. Dlatego, by czuć się komfortowo, należy – wraz z drugą połówką  – próbować, mierzyć, testować, aż znajdzie się odpowiedni rodzaj. Bo tak samo, jak z ubraniami jest i z prezerwatywami. W obu można odnaleźć swój styl, a następnie dopasować do niego poszczególne elementy. O tym, że łóżkowe doznania z przymierzaniem mają więcej wspólnego niż myślimy przekonuje najnowsza kampania Durex – „Pasuje idealnie”. Punktem odniesienia jest niezwykły świat mody – pełen barw, różnych fasonów oraz krojów. 

Do wyboru, do koloru

Skoro wiemy już, że mamy wybór, warto zastanowić się, co tak naprawdę sprawia nam najwięcej przyjemności albo czego brakuje, by tę przyjemność odczuwać. Durex oferuje prezerwatywy w różnych rozmiarach, o różnych poziomach cienkości czy nawilżenia – tak, by każdy znalazł coś dla siebie.

Chcesz zafundować swojej drugiej połówce niezapomniane doznania? Zaskocz ukochaną i wybierz prezerwatywy Durex Intense, stworzone specjalnie z myślą o niej. Potrzebujesz większego rozmiaru? Postaw na prezerwatywy Durex Feel Thin XL, które sprawią, że przekonasz się, jak wygodna może być przyjemność. O dodatkowe nawilżenie zadba Durex Feel Thin Fetherlite Elite. Natomiast, aby zapewnić Wam poczucie bliskości z parterem powstały prezerwatywy Durex Invisible Supercienkie. Teraz wystarczy po prostu przymierzyć i sprawdzić, czy podjęta decyzja była właściwym wyborem.

„Pasuje idealnie” - konkurs

Durex, z myślą o osobach, które odkryły już swój styl przyjemności, zorganizował ogólnopolski konkurs, w którym do wygrania są unikatowe bluzy stworzone w kooperacji ze znaną marką odzieżową 2005. Wybierać można spośród czterech wzorów, z czego każdy dedykowany jest konkretnemu wariantowi prezerwatyw Durex. Celem konkursu, podobnie jak całej kampanii, jest uświadomienie, jak wbrew pozorom bliskie sobie są światy seksu i mody, bo w obydwu chodzi o odpowiednie dopasowywanie.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

  1. Kupić dowolny produkt marki Durex i zachować dowód zakupu - paragon lub fakturę.
  2. Odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego Durex pasuje do Twojego stylu?”.
  3. Wysłać SMS na numer 4628 o treści durex.x, gdzie x stanowi odpowiedź na pytanie z podpunktu 2 (wiadomość nie może zawierać polskich znaków). 

Konkurs trwa do 31 sierpnia. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ

fot. Durex / mat. prasowe