Alessandro Michele przyzwyczaił nas do tego, że kampanie Gucci nie mogą być w żaden sposób konwencjonalne. Niezależnie od tego, czy odtwarza Arkę Noego, powraca do przeszłości mody, czy wrzuca Harry’ego Stylesa do graciarni z antycznymi rzeźbami, włoski projektant zawsze wydaje się znaleźć sposób na stworzenie świata, w który chce się wskoczyć. Teraz, w nowej kampanii Cruise 2020, Michele zdecydował się zorganizować wymarzoną imprezę domową.

ZOBACZ TEŻ: Harry Styles w kampanii dla Gucci na wiosnę i lato 2019 [GALERIA]

Nowa seria, zatytułowana ComeAsYouAre_RSVP, została nakręcona w Villa La Furibonda przez Harmony’ego Korine’a, reżysera „Spring Breakers”. W domu, w którym odbywa się impreza, znajduje się jacuzzi, basen, właściciele ze swoimi jamnikami, stół do masażu, a także tacy goście jak Iggy Pop, Gucci Mane i Sienna Miller, którzy przyjechali na imprezę limuzyną.

Na liście gości znaleźli się także aktorka i modelka Benedetta Barzini, hrabina Marisela Federici oraz włoscy artyści Orlando Miani i Angelo Bucarelli. Według Michele, wszyscy ci ludzie ucieleśniają archetypy „dzikiej gwiazdy rocka, czarującego lwa salonowego, burżuazyjnej pani, magnata i gwiazdy hip-hopu”.

Eklektyczna rzesza ludzi z różnych środowisk reprezentuje dążenie Gucciego do przełamywania barier i promowania integracji. Wszyscy są zaproszeni, niezależnie od tego skąd pochodzą i kim są. Kampania odzwierciedla również stan umysłu, w którym wszystko jest możliwe.

ZOBACZ TEŻ: Kampania Gucci na jesień/zima 2019. Alessandro Michele zabiera nas do przeszłości mody [GALERIA]

Iggy Pop w kampanii Gucci

Nie da się też ukryć, że pomysł Michele, by zatrudnić Iggy’ego Popa do kampanii z wielką imprezą jako motywem przewodnim jest skądinąd zabawny. Popa można bez wątpienia uznać za jednego z najbardziej szalonych muzyków w historii. Prawdopodobnie nie ma narkotyku, którego by nie spróbował; będąc pod wpływem potrafił się ciąć na scenie i wdawać w bójki z publicznością. Z powodu uzależnień przebywał przez jakiś czas w szpitalu psychiatrycznym. Miał okresy, gdy robił wszystko, by zdobyć działkę. Po YouTubie krążą wywiady z muzykiem, gdzie jego stan trzeźwości pozostawia, mówiąc delikatnie, wiele do życzenia. Jednak jego dorobek artystyczny jest niepodważalny, więc świetnie, że włoski projektant zaprosił go do współpracy.