W jesiennej sesji każdy z bohaterów akcji pokazuje stylizacje z kolekcji Mango na sezon jesień-zima 2019, które najlepiej odzwierciedlają ich osobowości. Efektem tej współpracy jest kampania, która dowodzi, że w globalnej, nieograniczonej modzie jest miejsce dla każdego stylu. Jednocześnie stanowi ona manifest, który zaprasza każdego mężczyznę na globie do określenia własnego stylu za pomocą swoich kolekcji.

W linii męskiej trzy światowe ikony pokazują, że wszystkie połączenia są możliwe. André Saraiva, słynny graficiarz i artysta stawia na fuzję międzynarodowych trendów. Justin O’Shea, projektant i partner Veroniki Heilbrunner, daje wskazówki, jak uniknąć nudy w stylizacjach dla biznesmenów. Justinowi ikonicznego stylu z pewnością nadają jego tatuaże, które są jedyne w swoim rodzaju. Z kolei dyrektor mody Shuhei Nishiguchi, którego wizerunek znamy ze zdjęć street style, przekłada swoją wiedzę o modzie na współczesną wizję męskiego ubioru.

Zdjęcia do tej klimatycznej kampanii (znajdziesz je w naszej GALERII >>>) wykonał słynny fotograf Dan Martensen. Każdego z bohaterów kampanii sfotografował w mieście, w którym mieszka. Tym samym pokazał ich otoczenie, życie i źródła inspiracji. Tak też Londyn, Kopenhaga, Tokio i Paryż przypomniały o sobie nie tylko jako światowe stolice mody, ale także jako scenografie dla jednych w swoim rodzaju kampanii.