Do tej pory to jego dziewczyna, włoska blogerka Chiara Ferragni projektowała swoje autorskie linie dla firm odzieżowych. Teraz przyszedł czas na Fedeza. 27-latek stworzył właśnie limitowaną kolekcję dla marki Bershka o nazwie “Misunderstoood”. Głowną inspiracją były lata 90., multikolorowe ciuchy oraz tatuaże (artysta jest ich fanem). W informacji prasowej na temat Fedez x Bershka możemy przeczytać:

"Z jednej strony kolekcja reprezentuje świat rapu z charakterystycznym dla niego stylem, a z drugiej - emanuje młodym duchem marki, z muzyką w tle. Nad “Misunderstoood” pracowano w Mediolanie i Barcelonie, dwóch europejskich stolicach undergroundowych trendów i mody, w oparciu o styl noszenia wygodnych ubrań definiowanych przez design i detale, odzwierciedlających świat takim, jakim widzi go Fedez. (...) Grafiki powstały we współpracy z "El Monga", sławnym argentyńskim tatuażystą z Barcelony, znanym ze swoich projektów na całym świecie."

Ubrania i dodatki Fedez x Bershka będą dostępne w wybranych sklepach na całym świecie oraz w butiku online od 6 października.

Urodzony w Mediolanie Fedez to gwiazda włoskiej muzyki. Na swoim koncie ma 41 platynowych i 20 złotych płyt oraz nominację do MTV European Music Awards.

Lookbook Fedez x Bershka >>

Coming soon #FedezForBershka

Post udostępniony przez Fedez (@fedez)

So proud of my babe @fedez new collaboration with Bershka coming out all around Europe next week #FedezforBershka

Post udostępniony przez Chiara Ferragni (@chiaraferragni)