Emily Ratajkowski reklamuje bowiem najnowszą linię bielizny marki Inamorata nie w intymnym studio fotograficznym, w sytuacji sypialnianej czy na plaży (choć tam najczęściej pokazuje na sobie stroje kąpielowe i bikini), ale w typowym, amerykańskim sklepie spożywczym. Skąd ten wybór? Emily chciała zapewne przełamać konwenanse, które wkradły się do większości reklam bielizny i odzieży do spania. W końcu kto powiedział, że staniki i damskie majteczki należy reklamować jedynie w sypialni, łazience, ewentualnie w buduarze?

Emily Ratajkowski reklamuje bieliznę w sklepie spożywczym

Nasz podziw tym razem wzbudza jednak nie tylko fakt, że bieliznę tę nosi na sobie Emily Ratajkowski, ale również to, że jest to kolekcja jej projektu! Piękna modelka zaczęła swoją przygodę z projektowanie lingerie w 2017 roku. Na początku jej marka Inamorata sprzedawała jedynie bikini i seksowe stroje kąpielowe. Z czasem jednak brand EmilyRatajkowski zaczął się rozrastać, czego dowodem jest jej nowa nowa kolekcja "BODY", lansowana pod hasłem "o wiele więcej niż bielizna". W ramach nowej linii marki Inamorata znajdziemy komplety jedno- i dwuczęściowej bielizny, ale też braletki, tank-topy, body oraz damskie piżamy. Co ciekawe, każdy oferowanych przez modelkę zestawów wziął swoją nazwę od popularnych nowojorskich ulic. I to właśnie przy jednej z nich stoi mały spożywczy sklepik, w którym Emily urządziła sesję zdjęciową swojej bielizny. Jesteśmy nieco zszokowani. Ale i zachwyceni!

Co warte odnotowania, kolekcję "BODY" od Emily Ratajkowski będzie można kupić przez oficjalną stronę sklepu już od 11 lutego 2019. To na trzy dni przed walentynkami. Przypadek...?

Edit: Kolekcja nie będzie dostępna w polskich sklepach spożywczych!