David Gandy to jeden z najbardziej znanych (i najprzystojniejszych) modeli na świecie. Nic dziwnego, że chcą pracować z nim najlepsze i największe marki modowe globu. Model przedarł się do powszechnej świadomości dzięki niezwykle sensualnej reklamie perfum Dolce & Gabbana „Light Blue”, w której wystąpił ze zjawiskową  Biancą Balti. Po dziesiątkach kolejnych sesji reklamowych dla prasy i telewizji w końcu przyszła pora na hiszpańskie Mango. Co w ramach tej kampanii nałożyli na niego styliści marki?

David Gandy w kampani Mango

Wśród ubrań z linii The Man Icon, które nosi na sobie David Gandy znajdziemy między innymi swetry i golfy, które w połączeniu z zarówno klasycznymi jeansami, jak i kraciastymi, wyrazistymi spodniami w kant tworzą swobodną, ale jednocześnie szykowną kompozycję. W kolekcji znajdziemy m.in. skórzane ramoneski z kożuchowym podbiciem, swetry w kolorach ziemi, dżinsowe kurtki z grubymi kołnierzami i marynarki w nie do końca oczywistych kolorach, takich jak burgund czy ciemna śliwka. O must have sezonu jesienno-zimowego, czyli płaszczu z kamelowej wełny nawet nie wspominam. Jego tu zabraknąć nie mogło.

The Man Icon - jak zostać ikoną mody?

Przy okazji promocji linii The Man Icon David Gandy i hiszpańska sieciówka próbują nas przekonać, że w tym sezonie każdy może zostać męską ikoną stylu. Marka proponuje w tym celu postawić na dodające eleganckiego sznytu ubrania, które kolorystycznie zachowują mocno stonowany charakter. Czy to wystarczy, żeby poczuć się jak światowej sławy top-model? Śmiemy wątpić. Założywszy jednak coś z linii The Man Icon, zawsze możesz powiedzieć, że przynajmniej ubierasz się jak bożyszcze kobiet na całym świecie…

GALERIA: Zobacz zdjęcia z linii The Man Icon z Davidem Gandy'm w roli głównej--->