Czytaj też: Świetne wyniki sprzedaży są problemem dla Lamborghini?

Chevrolet Camaro Yenko S/C: osiągi i design

Podnieśmy maskę tej bestii. Pod nią znajdzie się znany silnik V8 o pojemności 6.2 l. Na potrzeby zwiększenia mocy wartość tę zwiększono do 6.8l. W rezultacie otrzymano 1014 KM i 1186 Nm momentu obrotowego. Całą moc będzie przenoszona za pomocą 6-biegowej manualnej przekładni.

Potężna moc wymagała wzmocnienia systemu chłodzenia. Tu zastosowano najwyższej jakości chłodnicę oleju, podwójnie zabudowane chłodnice przekładni i dyferencjału. Do tego system Magnetic Ride Control oraz elektryczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. 

W kwestii designu niewiele się zmieniło. Splitter pod przednim zderzakiem pomoże zredukować unoszenie się przedniej części nadwozia do góry i poprawi aerodynamikę. Spojler zamontowany na bagażniku zwiększy przyczepność, a maska z włókna węglowego znacząco obniży masę pojazdu.

20- calowe ogromne felgi zostaną opakowane oponami Michelin Pilot Sport 4S. Do tego pasy boczne z napisem „Yenko” i liczne emblematy z firmy Speciality Vehichle Engineering. W środku oprócz specjalnych naszywek znajdą się sportowe fotele Recaro.

Zobacz: Najciekawsze muscle cary na rynku: przegląd elleman.pl

Ile będzie kosztować Camaro Yenko S/C?

Jak na moc i wyjątkowość Camaro Yenko S/C, cena można by rzecz, jest śmieszna. Samochód zadebiutuje w przyszłym roku i zostanie wyprodukowany jedynie w 50 egzemplarzach. Cena? 69 tys. dolarów czyli około 262 tys. złotych. Śmieszna cena, prawda?