Wszystko zaczęło się w listopadzie 2018 roku, kiedy to Pharrell Williams pokazał się na pokazie Chanel Cruise w żółtej bluzie z nadrukami i złotymi akcentami. Już wtedy wielu gości pokazu zadawało sobie pytanie, czy możemy spodziewać się kooperacji domu mody i muzyka, którzy przecież z Chanel wizerunkowo romansował już od dawna. Jak się okazuje, żółta bluza to pierwsza rzecz, która będzie wchodzić w skład kapsuły powstałej w wyniku współpracy Williamsa z francuskim domem mody Chanel. Pierwsza, ale nie jedyna. 

Premiera kapsułowej kolekcji #CHANELPHARRELL odbędzie się 28 marca we flagowym butiku Chanel w Seulu. Do pozostałych, wybranych butików dotrze 4 kwietnia. Jednak na kilka dni przez premierą dowiadujemy się, co dokładnie powstało z kooperacji na współczesnym modowym Olimpie. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

...and of course, Karl named the collection #CHANELPHARRELL @chanelofficial #ad

Post udostępniony przez Pharrell Williams (@pharrell) Mar 24, 2019 o 8:41 PDT

Chanel x Pharrell: Co w kolekcji?

24 marca 2019 roku na oficjalnym koncie Pharrella Williamsa upublikowano wideo promujące całą kapsułową kolekcję. W enigmatycznym klipie widzimy Williamsa na motorze oraz modeli i modelki w dżungli. Wideo sugeruje, że kolekcję zaprojektowano z myślą zarówno o mężczyznach, jak i kobietach. Wynikiem kooperacji są kolorowe, zdobione bluzy z haftowanymi napisami CHANNELPHARRELL, T-shirty oraz szlafroki kąpielowe z kapturami w żywych barwach. W wizji francuskiego domu mody rzeczy nosimy warstwowo - zarówno z golfami, jak i koszulkami z długim rękawem.

W kolekcji znajdziemy też dodatki, w tym perłowy naszyjnik z logo Chanel, który muzyk zaprezentował po raz pierwszy podczas ceremonii rozdania Oscarów w lutym 2019. Williams postawił na złotą biżuterię, perły oraz łańcuchy w postaci naszyjników oraz bransoletek. Uwagę w kolekcji przykuwają również okulary przeciwsłoneczne z lustrzanym efektem. Williams pozwolił sobie też na własną interpretację kultowej torby z podwójnym C, które w jego autorskim wydaniu zyskała zupełnie nową paletę barw: od jasno cytrynowej, żywej żółci po nasycony, neonowy kobalt.  

Cały klip promujący kolekcję kapsułową marki i muzyka został opatrzony podpisem “...and of course, Karl named the collection #CHANELPHARRELL”. Jak wyglądała praca na jego planie? Dowiesz się z filmu, który publikujemy poniżej: